Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2013 21:23 - Българският мъж
Автор: pticaskitnica Категория: Тя и той   
Прочетен: 15067 Коментари: 27 Гласове:
4

Последна промяна: 30.12.2013 01:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Аз  съм българка. В прекрасната възраст между 25 и 30 години. И живея в чужбина. Но не защото мисля, че в България няма бъдеще ( понякога го мисля разбира се), а защото мисля, че е голяма грешка да имам деца от българин. Преди време едно момиче беше казало, че българският мъж не ставал за „чеп за зеле ”… Смятам, че е много права. Разбира се, преди да започна да с историята защо смятам така, искам да отворя една голяма скоба! И да кажа, че има една малка група БГ мъже, които са страхотни! Бащи, мъже, съпрузи, партньори. Но те са малко. Обикновено учили или израстнали в чужбина или от семейства на родители за пример! Но такива са много малко и ВИНАГИ ЗАЕТИ!  И дамите, които са ги омаяли, нямат и намерение да ги пускат. Чакат ги с години да си завършат образованията в чужбина, чакат ги да изградят кариера, чакат ги и не пускат. 

 А какво да кажа за повечето... Пълни селяндури... За жената се говори: „ Тая ли бе! Не се вижда каква е мърла, ами искала черно Джони! „Тъпа путка“ и какви ли не още... Българският мъж не е кавалер. Вместо да те покани на вечеря в изискан ресторант,  ти казва: „ Аре ела ми на гости в нас да гледаме филм!“ , а понякога, особено ако е в Интернет – въпроси за това обичаш ли орална, анална и какво ли не още преди да се познавате!

 Мъже! Жената не е вещ, с която да задоволявате първичните си инстинкти. И като ви откаже потърсете причината в себе си, а не: „ То тая е курва!“ Ако беше курва – щеше да ви каже тарифата си.  Замислете се вие какво предлагате насреща... На по 30 години и още живеете с майките си, които ви готвят, перат и гледат. Искате лесни момичета, които да заведете на кафенце ( и то ако може да не е повече от 2лв.) и после ако може да идете и у нея, че у вас нали е мама! Ама си мислете, че сте мъже!!!! Да, ама не!

 Мъжете, истинските, отделят време да опознаят жената! Ще я поканят на вечеря , на обед, на театър или кино, след това ще я изпратят и ще и пожелаят приятна вечер, за да я накарат тя самата да копнее за още внимание! А не като вас – като оправите една сметка и си мислите, че тя е готова.... Затова и повечето дами настояват да си оправят сметките – защото ви преценяват, че не заслужавате. Ако тя наистина ви иска – ще ви остави да кавалерствате, да й подадете палтото, да изберете хубавото вино и да я забавлявате! Една жена може да ви прости много неща.... Но не и да я отегчавате! Може да прости, че сте излезнали с друга дори, но няма да прости невниманието ви. Няма да прости това, че като си легнете с нея настоявате за „ свирка“ , но не давате същото. Че искате да свършите преди нея и после лягате на другата страна – сякаш тя не заслужава внимание.

  А най-страшното е, че не умеете да създадете и поддържате едно семейство! Българките работят като робини в чужбина – гледат деца, баби и какво ли не, а вие лежите тук, защото „ нямало работа!“ Че на Запад не работят ли по 80 часа само и само да подсигурят жените и децата си? Правят го! Ама вие „ ааа , аз за 500 лв няма да работя! „ Чакате от жената всичко – да ви гледа, пере, готви , чисти, ама и да работи като вол, ама и да е много красива, ама и да не знае много – много и винаги да е готова за секс. И вие казвате – „ аз съм много разкрепостен, правя всичко в секса!“ Ха! А тя била задръстена, ако не искала анален. Или да й свършвате в устата и да гълта. Не е реципрочно, дайте първо ние да ви оправим с един вибратор и после кажете колко сте разкрепостени...  

 И заглеждате чуждо и то без грам срам.... И после жената ви е виновна.

 А как е в чужбина... Скромният ми опит се състои от американци, германци, италианци, гърци, турчин, араби, японец, кореец и няколко африканци. Впечатляващото е, че всички държаха да съм аз задоволена на първо място – с внимание, жестове и дори сексуално. Покана за „ кафенце и после в нас да гледаме филм“ – не е имало. Вложили са време и внимание да ме опознаят, дори когато са виждали, че първоначално съм била дистанцирана – пак са искали да бъдем дори само приятели!!! Моето желание беше важно за тях – къде да идем , какво да правим, как да прекараме уикенда. Дори така заклеймените араби и турци са били толкова внимателни и галантни, не като бай Ганьо! Когато кажа „ НЕ“ – значи е НЕ! Италианците, макар и женкари, винаги отделят време да те направят щастлива. Събуждат те с масаж, закуска в леглото и за това не е нужно да имате сериозна връзка. Нещата не стават от вратата за краката... Страстни, целуват те, прегръщат те – както американците и всички останали. Аз лично смятам, че американците са най-добри – научени са да уважават жените си, да им помагат, да ги гледат и са доволни на всеки мил жест и внимание. На бай ти Ганьо ако не му сготвиш, да му сервираш и отсервираш – не си жена, не ставаш. Или пък ако е нещо постно – то това е гарнитура, не е ядене!

 Познавам българи, оставили жените си само защото са напълнели!!! ПРИМЕРНО СЛЕД РАЖДАНЕТО! Представяте ли си! Нищо , че бай ти Ганьо е с шкембе и пуши като комин и има „елегантен анцуг“...

 На тази тема мога да пиша много! И се надявам някой наистина да ме опровергае! А на българските жени искам само да кажа – ценете се и не падайте ниско, не бъдете лесни и знайте цената си, защото българката е красива , работлива и много сериозна жена – нещо, което българинът рядко е! А от това, че някой им е писнало да са сами и правят компромиси със себе си – не го правете! Защото българинът никога няма да се научи да ни цени!!!

 

 

 

 




Гласувай:
13


Вълнообразно


1. nyma - права си
25.12.2013 21:28
че стой си у чужбина... нема проблеми
цитирай
2. dolce - боже...........................
26.12.2013 01:08
ако си попадала само на ГЪЗОВЕ в България това не значи че всички са такива.
Не говоря за себе си аз съм от ГЪЗОВЕТЕ.
А това :Скромният ми опит се състои от американци, германци, италианци, гърци, турчин, араби, японец, кореец и няколко африканци.
Не ми изглежда толкова скромен за годините ти.
цитирай
3. pticaskitnica - Може би си прав...
26.12.2013 01:48
Долче, може би си прав, но все пак в една страна като САЩ и град като Ню Йорк - истински американци има рядко. Аз съм на 28 год. Определих го като скромен на фона на моите наблюдения тук... Италианци, гърци, мексиканци и т.н. А в БГ съм попадала на много свястни - но като бяхме малки, преди 10 год..... Сега просто ми се струва някак още по-пропаднало. Първо си казваш, че може би е от безпаричието....После виждаш, че и тези с парите се държат като първенюта и дори по-неуважително. Парадокс е , че почти всички мои приятелки и техни приятелки съответно изглеждат страхотно, умни и с престижни професии ( адвокатки, счетоводители, цигуларки, лекарки и др. ) и просто няма достойни мъже за тях... Аз съм фотографка, далеч не толкова престижно и пак в българина виждам малко хубави неща...
Но мога да ги изредя - има доста симпатични мъже с поддържани тела, силни физически и обезкосмени - нещо, което не е така навсякъде... Лошото е, че само с една визия не става...
цитирай
4. aidriell - Тц, тц, тц. . . На Запад мъжете нямат ...
26.12.2013 09:16
Тц,тц,тц...На Запад мъжете нямат „елегантни анцузи“.
На Запад нямало мъже 'боклуци.'
на Запад нямало бедни,( пък твърдят, че по нашите курорти идвали все най бедни западняци...)
На кое твърдение да вярваме!? Мен лично .,са ме обзели едни много тежки съмнения за сексуалните предпочитания на западняци ама нейсе.. ;-)
Предполагам те не ислкат секс и извинете ме (свир**,Анал**...))
цитирай
5. aidriell - С повечето съм съгласен,Но
26.12.2013 09:56
Остро възразявам мадам (като момченце на Хрисова възраст,без шкембе и тн пороци щот редовно спортувам ) ще река следното: Тук влизам изкл.рядко .но за пръв път амирам нещо над което си заслужава да драсна няколко реда Възразявам остро по повечето Ви опорни точки в които има силно логическо противоречие! Имам основания да предполагам,че твърдите ,че на запад всички мъже живеели самостоятелно финансов независими са обезпечени и отговорни-прекрасни Бащи секс партньори и тн били..... Ся., Общо взето не това личи по мои ЛИЧНИ наблюдения и по медиите за Манхатън,Джързи,Северна Дакота,Маями и една страна в Скандинавия съм бил Като цяло по дебилите които ежедневно дават как стрелят по хора в тез държави,по училища,молове и заведения ще им познаете ''добрите бащи и родители''ама хайде :-) .... Общо взето извадка представителна сте дали на тва Вие на какви ''умници сте/случила /попадналано ,но в повечето случаи уважаема си е едно много ограничено,пристрастно заключение.Още повече тук съдите 5 млн.мъже / там 350 млн. на база само по вашият скромен ('повече от скромен опит'' както и сама признавате)Ся и аз ако тръгна да Ви диря кусури - то главата ще Ви се замае...
Ама, нали съм благороден, ще Ви простя !!! Въпросите, колеги,/ки са много и екзистенциални,те трудно може да се поддадат на едностранчив анализ и да се интерпретират само в един аспект за да се намери ЕДНОЗНАЧЕН отговор.Залитането обаче и (х)истерията са най-лошите съветници.Както и аз много път съм обяснявал залитанията и (х)истериите обикновено са за жени или за пари. Тук и не става дума за пари.
(1) твърди се, че всички Българи били подобни ...шкембета,анцузи и глупаци
(2) Пък от друга страна се твърди, че т.нар. развити (капиталистически) страни наричани от глашатаите `бели`държави били на първо място по затворници насилие затлъстяване,еректилни дисфункции ,психо,оръжейни престъпления .На кое твърдение да вярваме!? ;-)
цитирай
6. marmota - Кой както я нареди!
26.12.2013 13:14
Аз само лежах в чужбина и мъжът ми който е сто процентов истински мъж ме хранеше.Така че мила,на каквото си постелеш на това лягаш!
цитирай
7. ka4ak - Виктория!Всеки има право на мнение!:)))
26.12.2013 13:20
Продължавай да пробваш,може и по случайност да попаднеш на Българин!!!:)))
цитирай
8. injir - Сигурно си права, но смущаващо з...
26.12.2013 14:04
Сигурно си права, но смущаващо звучи твоят ,,опит,,относно мъжете. Толкова ли опит е необходим, за да разбереш байганьовците? :)
цитирай
9. theeconomist - Хареса ми!
26.12.2013 15:00
...."Скромният ми опит се състои от американци, германци, италианци, гърци, турчин, араби, японец, кореец и няколко африканци.".....

Аз чедо съм на 53 г. и в дръзката си младост, ходех в командировки в едни страни дето режеха кл...те на жените след 10 г. възраст за да не изпитват удоволствие от секса.

Желая ти искрено в тези Рождественски дни, да намериш щастието и да забравиш за България.

Продължавай да опитваш, остават ти папуаси, ескимоси,бербери,туареги, и зулуси!:-)))
цитирай
10. starotomagare - Според твоите думи ...
26.12.2013 15:31
излиза ,че имаш достатъчно дори международен опит да напишеш цял том ръководство за проститутки.Не ти ли се струва ,че мъжете не само инстиктивно го усещат и за това се държат като клиетни.Това ,че не се пазарят направо за цената се дължи ,че болшинството нямат особен опит а и финансови възможности да си плащат а и при това масово женско предлагане разбира се ,че цената е стигнала до едно кафенце от 2лв.Така че не се учудвай .Не са виновни мъжете ,че системата ги прецаква а жените се правят на принцеси и искат карети и замъци докато след петнадесет минути се държат като квартални фльорци.
цитирай
11. starotomagare - Според твоите думи ...
26.12.2013 15:32
излиза ,че имаш достатъчно дори международен опит да напишеш цял том ръководство за проститутки.Не ти ли се струва ,че мъжете не само инстиктивно го усещат и за това се държат като клиетни.Това ,че не се пазарят направо за цената се дължи ,че болшинството нямат особен опит а и финансови възможности да си плащат а и при това масово женско предлагане разбира се ,че цената е стигнала до едно кафенце от 2лв.Така че не се учудвай .Не са виновни мъжете ,че системата ги прецаква а жените се правят на принцеси и искат карети и замъци докато след петнадесет минути се държат като квартални фльорци.
цитирай
12. voinyt - Voinyt
26.12.2013 15:41
pticaskitnica прочетох първият абзац и какво да ти кажа...ще си го преместя в другият крачол, пък ме имай за простак колкото си щеш.
"Скромният ми опит се състои от американци, германци, италианци, гърци, турчин, араби, японец, кореец и няколко африканци."
Абе за тоя скромен опит хората и дума са измислили, "курве", ще ме извиняваш ако не ти харесва. Много се радвам на широко скроени жени с опит, ама да смениш над 20тина за 10 години +/- /изключвайки българите с които си лягала/...
цитирай
13. seasonofthewitch - Уважаеми колеги, защо изобщо се ...
26.12.2013 16:05
Уважаеми колеги,
защо изобщо се хабихте да пишете тук?
Мъжка му,българска работа!;)))))Кавалери сте си Вие,кавалери и такива ще си останете-не можете да оставите една жена без внимание:)))))))
pticaskitnica,да те питам с всичкия ти акъл защо не писа в един американски или африкански форум какво мислиш за сънародниците ти от мъжки пол в сравнение с тях?Да видиш какво кавалерство за жълти стотинки щеше да завали.:))))
Неосведомена клетница!:)
цитирай
14. seasonofthewitch - Виктория СМИТ?Смит???:)))))))))
26.12.2013 16:49
И мосю Смит е богат?И те води в изискани ресторанти?И се радва,че съдбата го е срещнала с теб,интелигентната българка,за да го придружава за красота?И не ти иска свирки,а ти сама му го......:))))))И като се събуди не е рошав,а лайното му мирише на баси парфюма?:))))Я да ти сложа от завист един минус,за да съм спокойна.;))
цитирай
15. dolce - Колеги
26.12.2013 17:20
Колеги хайде да не забравяме добрия тон! Дамата има право на мнение /макар според мен то е погрешно но кой съм аз за да я съдя?/ и трябва да я уважаваме за това. Пък че не харесва на мен и на вас това е 'демокрацията'. Та весела коледа на всички!
цитирай
16. apostapostoloff - Този "скромен" опит говори за две неща:
26.12.2013 17:21
или си проститутка, или си нимфоманка. Нормалните хора имат за целия си живот около 8 (осем) връзки. Но то явно попадаш в графата на така наречените "разтуретини". Стой си в чужбина, никой няма да реве за теб тук.
цитирай
17. pticaskitnica - Смит ми е псевдоним, не ми е българската фамилия.
26.12.2013 17:41
Разбирам за недоволството ви и нямам нищо против критиката ви, обаче най-интересно е как всеки се заяжда заради "опита ми" , а не заради другото. Нали за да стигнеш до някакви изводи - трябва да имаш някакъв опит. Освен това в тази статия съм обобщила не само мои наблюдения , а и на много други българки. Курва нека ме наричат само хора, които за 10 години са имали по-малко от 15-20 партньори. Аз възприемам за съвсем нормално това. А замислихте ли се, че всъщност аз тук обобщавам много повече мъже, а и изброените - не с всички съм имала връзка и сексуален контакт , някой просто са ме ухажвали и след мой отказ сме оставали приятели - нещо, което в БГ НИКОГА не съм чувала да е ставало. И искам само да спомена, че нито ходя с къси поли и деколтета, имам съвсем нормален външен вид и доста консервативно поведение като цяло, никога не съм преследвала или прелъстявала мъж. Даже смятам, че в БГ има къде - къде по-красиви момичета, особено по-малките направо ми напомнят на рускини - навсякъде гримирани и с токчета... За излъчването наистина грешите.
Все пак благодаря за мненията!
цитирай
18. staler - още една дива селянка на мегдана. ню ...
26.12.2013 17:45
още една дива селянка на мегдана.ню иорк е наи мръсната дупка на света и нормалните хора живеят там само ако имат много сериозна причина..драга ,това което ти е отдолу си е твое и си го ползуваи както намериш за добре ,но пожалста не изливаи комплекси в публичното пространство за сметка на някои си,па бил тои и българския мъж,плиис.
цитирай
19. rozasaronova888 - Права си ...
26.12.2013 19:10
От хубавото никой не бяга
цитирай
20. injir - Е, аз съм старомодна...
26.12.2013 20:34
Е, аз съм старомодна...
цитирай
21. hopfen - Колежке, с влизането си блог БГ си се опитала
26.12.2013 21:31
да достигнеш с нечия чужда помощ това :) :
http://85.14.28.164/d/images/slideshows/0000056491-middle.jpg
Допуснала си една малка грешчица в началото пред заглавието е трябвало да поставиш "Моите представи за..."
Наздраве!
цитирай
22. virginblack - И аз съм българка, и аз живея в чуж...
26.12.2013 21:59
И аз съм българка, и аз живея в чужбина, но... нищо общо с истината, съжалявам. Не ти е предлагал грък пари за секс ли? Не ти се е насирал от пиене англичанин? Не ти е предлагал всякакви извращения немец ли? Честно казано, можеш да си родиш дете и от някой от племето Зулу, изобщо не ме интересува, ама да квалифицираш така... не те знам какви шефове навън си имала, но за да ти свалят шапка и да те опознават толкова много нации... не знам като са толкова добри, защо изобщо си ги сменяла. Нали са те опознавали и третирали като "нечепове за зеле". Не знам колко българки си интервюирала за тази статия, но явно са само тези, които си пожелават Весела Коледа на английски, щото ги е срам да си кажат откъде са. Ето, на , аз ти говоря от опит. Живея във Виена. Живяла съм в Кипър, Англия, Малта. Познавам мъже от всяка националност. Имам дете от българин. И детето ми е приказно. Толкоз.
цитирай
23. anonimen65 - ne razbiram
26.12.2013 22:21
zashto jenite malchat.da ne gi narekat kurvetini.za da dobiesh opit s majete ne e neobhodimo daje da gi vijdash na jivo.ami che majete sa bezskrupnoli otnosno sexa.to si e kazano ot vreme ono zvezdi shte svalia s usta ama da te svali.ako mu se opanesh si nai- groznata glupavata razvratnata.ako poglednete profila shte razberete na kolko godini sam.i az sam v amerika v Chicago.to ne e po-razlichno ot new York.kak pak taka ot bg znaiat kade jiveiat svestnite.ami rabota za imigranti samo v golemite gradove.a te sa kato edna darjava I v zavisimost kade si popadnal si vadish zakluchenie za horata.iavno momicheto e uchilo I tam se e sreshtalo s tolkova raznonatsionalni maje.a vie vednaga za lichen opit I go priturihte e tova veche opravdava neinoto mnenie za bg maja.kak pak ne proiavihte opit da ia raberete.ami I tia kato emigrantka samotna I s lubov kam Bg e tarsila po sitovete bg maj I naistina tam postapvat kakto tia e pisala.az sashto sam v 1 site I kakvi li ne mladotsi sa mi pravili tezi predlojenia I sa gotovi pred jenski ochi da se samozadovoliavat.sramno e machno mi e che do tam e stignal bg maj.imam vnuk I ne mi se iska da e takav.sex znachi davam p.. I se zadovoliavam kato I teb zadovoliavam I haide chao.nikakva otgovornost kam roditeli jena I mechta za detsa rates virtual na jivo pritiskane sas milichko slantse skapa lubov.ako na tova mu se vika bg maj jalna mi maiko Bg mnogo jeni shte prasnat gena po chujdentsi samo zashtoto te pokazvat uvajenie I iskat prodaljenie na sebe si I se trudiat za tova.ne govorim za onezi koito ubivat I sa psihiasali I tem podobni te sa kato nashite tsiganeta.predpolagam ne ste ot tiah I tia ne govori za tiah.i da ne zabraviame che I v bg ima geiove I parade.che se sabirat maje na chisto majki orgii.che pochti vseki mlad/ pak znam li I stari moje/iska analna.ami tova si e chista proba sbarkan maj.izvinete me istinski maje ima vi ne samo vi chakat,oI vie ste otgovorni i tarpite.poklon pred vas.napravete neshto da se uvelichavate.
цитирай
24. mominasylza - хм...
26.12.2013 22:55
Прекрасно те разбирам, и насъбраната болка/ако може да го кажа така/,горчилка и разочарование от собствените сънародници. Но все още си млада девойко, имаш време,за да разбереш с кого, и с какво си имаш работа.Но най– жалкото е, че годините ще са си минали ,не могат да се върнат назад и ако не си срещнала до тогава Истинският, семейството и децата ,ще си останат само една мечта. Разбрах че не си на принципа/да женим мома– да не е дома/. Бащата на една моя позната, все така ни поучаваше**арабката си е за арабина, германката за германеца,американката за американеца,а българката си е за българина.Никой няма д а те разбере по добре от собствения ти сънародник, с никой по добре няма да с е смеете на едни и същи неща,и да имате разбиране към етнос, култура и националност**–и с е оказа прав ,знаеш ли.Мъдри с а били нашите стари хора.Което е обаче парадокс,защото следващите поколения,сякаш не са го взели това във възпитанието си.Сякаш някой друг ги е възпитавал. Питам се понякога, от къде дойдоха тези изродени стойности....Нали възпитанието е у дома. В по голямата си част. Търсиш българският мъж с европейско възпитание–ами трудна работа,да ти кажа. Кой го въпритава нашенеца?
В повечето случаи е или мама или баба или този на който му се занимава с това.Колко пъти е ангажиран ТАТКО, и на какво ще научи ТАТКО , Подрастващият МЪЖ??? Как да забива пирони, да си служи със дрелката, да си поправя колата, да знае и разбира от всичко... да може сам да си помага,когато е нужно и необходимо и да знае и д а може да оцелява–но, не само САМ,а и д а може да носи отговорностите и задълженията към и в семейството?Или д а пие, да се бие и да си изкарва комплексите на по слабите от него ,като ги наранява и унижава!!!– Кой бе дете,да го научи този нашенец, на това? Тази отрудена женица която така добре си описала в постинга си? И аз имам син, но АЗ СЪМ ЖЕНА И НЕМОГА Д А МУ ПОКАЖА КАК СТАВАТ МЪЖКИТЕ РАБОТИ–НЕ СТАВА.
цитирай
25. mominasylza - хм–2
26.12.2013 22:56
Мога много неща д а му покажа, да го науча да мисли, да преценява, да му дам духовност, но аз не съм мъж. Само мъж може д а покаже на мъж за какво иде реч, както и само жена може д а покаже на девойката, женските неща.Мъжът може д а с е опита да го разбере,НО ТОЧНО за какво иде реч се получава само между половете. Това са неща които сама ,със времето и с годините съм натрупала с опита си.Опитай с е да преработиш постинга, иначе ще те ругаят още че си курва и боклук, и никой няма д ате разбере.Виждаш ли че всички с е хващат за **ОПИТА ТИ**-макар че този опит се различава ,доста много от това което нашенеца разбира под**опит**ама по нашенско...или викаш курвата си е курва навсекъде!!! Да ,ама не! Щото тези отношения може д аги има само тука на Запад– по нашенско тея не вървят. А, и народа не иска да разбира, така както е озлобен и изтормозен...всеки гледа сам да си се оправя и да оцелее,ако може д а прекара другия.
цитирай
26. neychev - Човек е средно аритметичното на средата си!
29.12.2013 10:45
Уважавам мнението ти! Но както всички други теми и тая си има няколко гледни точки. Ще се радвам ако отделиш 5 минути и прочетеш моята. Безспорен факт е, че не малък процент от българите без значение в каква възраст са смятат, че ролята на жената е да готви, пере, чисти, ражда деца, работи и още куп неща които я доближават до категорията роб а не до тая в която всъщност трябва да е а именно нежната половинка. Безспорен факт също е обаче и, че не малък процент от българките без значение в каква възраст са не се държат като нежната половинка а като калкулатора който избира половинката си не по качествата и а по финансовото и състояние. Според мен за да се постигне по добро ниво във взаимоотношенията трябва да има подобрения и от двете страни. Не можем за един проблем който се състои от двама души да обвиняваме само единия. Без значение съзнателно или не другия също е основен фактор. Ако големия процент мислят и разсъждават като теб ще провокират интереса истинските мъже които ще служат като пример на тия който смятат жената за техния роб. Радвам се, че не отхвърляш напълно всички българи защото аз лично причислявам себе си към един малък процент от мъже за които няма "мъжка" и "женска" работа и смея да кажа, че знам как да демонстрирам нужното внимание и уважение към човекът който го ЗАСЛУЖАВА!
цитирай
27. minevv - ne
30.12.2013 09:40
а замислила ли сте се - че всички мъже са еднакви... само и защото такива си ги избирате.
в нета , даже и в БЛОГ има доста за мъжете..
Това което описвате е невярно или поне частично..
Пълно е със МЪЖЕ, но Вие няма как да ги забележите, поради изкривените критерии.
И за последно- мъжете и жените са различни!!!
А как се нарича мъж, които върши женска работа????? ;-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pticaskitnica
Категория: Тя и той
Прочетен: 27872
Постинги: 2
Коментари: 27
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031