Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2008 18:42 - Сам-независим-обезверен-твърде много свободно време?
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8916 Коментари: 44 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Бях в една дълбока дупка, в момента драпам нагоре, сипят се камъни и пръст, но май ще издрапам. И като твърде замислящ се тъпанар, търсещ причината за нещата и нещото, което стои в основата и като го промениш, нещата ще се оправят, мислих много-твърде-прекомерно и стигнах до извода, че съм много самотен човек (всичките ми приятели да спрат да се смеят, моля). От около две години си живея щастливо (или как да е) с мисъл-грижа-любов-отговорност към другите и ми харесваше. Но изведнъж ми се спря тока и се оказа, че няма кой да ми помогне (за това нямам нищо против) и че всъщност на никой не му е толкова вътрешно и не му се губи толкова време, че да търси шибания път за моето бягство от дупката (това малко ме шокира).  И че всъщност хората са твърде заети, за да допуснат мисълта, че някой има нужда от тях. А пълният кретен, който си е изграждал образа на несломимата воля за живот, действие и НЕЩА стои с пръст в уста и е твърде горд, за да моли за помощ, която знае, че няма да получи. И е свърде силен, за да си каже, че няма да се оправи без нея. Но междувременно престава да се чувства като човешко същество. А не е хич в настроение да бъде обичайния автомат за добро настроение и решаване на проблеми.

 

Погледнато от друга страна – имам си/извоювах си професия, която ми оставя и време, и пари за всичко. Работа, която си вършиш сам от вкъщи, когато ти е удобно. Или пък я вършиш отвсякъде по света, стига да има връзка с интернет. Имам време за всички, имам време и за себе си, имам време за безбройните глупости, с които ми се занимава. И както си знам, човек без реални проблеми е човек с твърде много измислени проблеми. Преживяла съм и глад, и мизерия, и семейни проблеми, и смърт на най-любимия човек. И съм успявала да намеря сили и мотивация в себе си, за да имам мерака да направя нещо занапред. А сега седя и се чудя, за какво и за кого го правя всичко това. Май само под нечовешко напрежение ставам за нещо:) Иде ми да си тегля един здрав бой, но от това най-много да ме вкарат в психиатрията:)

 

И седя и се самосъжалявам, колко съм сама. Което е също някакъв напредък, тъй като самосъжалението го бях забравила от доста годинки. И колкото повече мисля, толкова по-ясно става, че наистина съм сама. По този начин живея. По този начин разсъждавам: „За какво да го товариш човека с твоите глупости? Ще се оправиш”. Или „Нищо не налага, да разчиташ на него и никога не си поставяла подобно искане. Остави го да си живее спокойно живота”. Но от тази маска на „всичко е наред” вече не се вижда истинското ми лице. Което изказвам с думи, спокойно, ведро и с усмивка. И никой не ми вярва или просто не чува. И се сещам, че най-добрият начин да лъжа, който съм откривала някога, е да казвам самата истина. Казваш я, каквато е, а насреща ти отговарят „Да бе!”. Седя и подмятам чат-пат, че съм в дълбоката дупка, а хората си викат „Да бе!”. Нямат представа колко съм зависима от това „Да бе!”, а и аз никога няма да им кажа:) За да не ги спъвам по техния си път.

 

Но вярата в нещата си изтича между пръстите с бясна скорост, когато тези неща не са споделени. Когато няма кой да ти каже „Евала” или „Майната ти”. Когато се превръщаш в поредица от обстоятелства и звуково-зрителна картина, вместо в човек. И наблюдавам, колкото и да съм 26-годишна пикла, че хората вече не си говорят, както едно време. Иху-аху да става. Който не му понася реалността, се напива или надрусва до безсъзнание, останалите си разказват забавни истории. „Тежките” и „сериозните” разговори се отбягват. Разговорите за това, за какво живееш се отбягват. Това, да питаш някой, който видимо не е добре „Какво ти е, човече” се отбягва, като излизащо извън рамките на ведрия шаблон на мизансцена. Може би греша. Може би просто някога съм имала по-истински и близки приятели, или пък аз самата съм се променила и не виждам нещата по същия начин, не се държа по същия начин. Но всичко започва да ми изглежда като някакъв театър на американските комедии, в който след всяка реплика се пускат аплодисменти и смях от публиката. Общуване „човек с човека” няма. Този близък контакт, при който се опитваш да разбереш другия и той прави същото. И се учите един друг на това, което сте сметнали за истинско. Без воинстващо желание за налагане на твоето мнение и празно-софистични спорове. Просто разговори на тема „ти кой си” и „кой съм аз”.

 

Не е толкова трудно, да свикнеш да си сам. Всъщност по-трудно е да се сблъскваш с краткотрайни появи/прояви на хора до теб, които след това изчезват. След като си тръгнат се чувстваш три пъти по-сам. И тъпчеш с крак шибаната искрица надежда, че си част от нещо общо. Защото е много тъпо, като усетиш нещо истинско и красиво да не му се поддадеш с идеята „Това утре няма да го има, не разчитай”. Или сигурно само на мен ми е толкова трудно. Поддавам се абсолютно съзнателно. Подредих си живота така, че да имам време за тези неща, „важните” неща, пък сега се вайкам, че не ми стигат. Сигурно за другите са по-важни други неща.

 

 

И ето че се получи поредното ми разхвърляно разсъждение относно „за какво говоря изобщо?”. Ще го пусна в блога с мисълта „за какво го пускам изобщо?”.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Не прочетох постинга,
03.11.2008 18:51
но сигурно е много тъжен.
цитирай
2. kcekce - тъжно е
03.11.2008 19:02
...че отделяш време да пишеш коментари, за нещо, което не си чел/а...
цитирай
3. анонимен - а още по-тъжно е,
03.11.2008 19:14
че отговаряш на коментиращ/а, който не ти е чел постинга.
цитирай
4. kcekce - важното е
03.11.2008 19:18
че от цялата нелепа ситуация ми става все по-весело:) Има нещо градивно в това, да се убедиш в безсмислеността на нещата:))
цитирай
5. анонимен - Що за име е Ксения?
03.11.2008 19:22
цитирай
6. kcekce - Е те такова
03.11.2008 19:24
питай мамка ми...
цитирай
7. анонимен - Е не е толкова лошо.
03.11.2008 19:32
Има и по-зле.
цитирай
8. kcekce - Аре да видим
03.11.2008 19:35
кой ще се изкаже последен *умира от смях*
цитирай
9. анонимен - Аре
03.11.2008 19:42
цитирай
10. rumi4ka - за съжаление,
03.11.2008 19:52
има много истина, в това, което пишете. общуването не е това, което беше. за радост, и това ще мине. една любов - и нещата ще дойдат на място. но не е толкова просто. хубаво е човек да е самодостатъчен и да не се самосъжалява.
цитирай
11. kcekce - Ами
03.11.2008 19:55
Човек трябва да може да се самосъжалява, за да си е самодостатъчен:) Сега се уча наново.

tlnet - якото е, че дори да се изкажеш последен, аз мога да ти изтрия коментите:))))
цитирай
12. 737 - Просто не мога да не ти се възхитя за ...
03.11.2008 20:41
Просто не мога да не ти се възхитя за искреността, тъй като аз съм също в подобна дупка! Под много неща, да не кажа , под всичко, бих могъл и аз да се подпиша! И аз така, след раздяла, стоях и се самосъжалявах, но реших, че не трябва да се гледа назад и напред, а само в настоящето Но пък и последният абзац ти е верен напълно-краткотрайни прояви и надежди, свързани с хора, които много бързо изчезват! Наистина тогава може да попаднеш в още по-дълбока дупка, в момента съм в такава Влагаш някакви представи, надежди, сантименти, чувства в хора, които съвсем откратко познаваш, почваш да вярваш и да се привързваш в някаква измислена представа-илюзия, но нещата се сриват! Благодаря ти , че си имала силата да напишеш толкова интимна изповед! При теб прочетох това, което би трябвало, с промяна на рода, и аз да напиша!
цитирай
13. rummi - хората в днешно време не си общуват наистина
03.11.2008 20:49
всичко е някак временно - работата, местоживеенето - всичко онова, което на времето създаваше стабилност и усещане, че има смисъл да се сближиш с някого.

не знам дали ще премине - по скоро всеки поотделно е добре след многото хора да намери поне един-двама, с които да си бъде близък - та дори и отдалече.

поздрави!
цитирай
14. kcekce - Няма две еднакви тикви:)
03.11.2008 20:51
Ако си открил нещо свое в цялата попара горе - радвам се:) Но малко уточнения - след най-тежките си преживявания изобщо не се самосъжалявах:) Сега му е времето да се отпусна до такава степен. А и не говорех за хора, които познавам отскоро а напротив...
цитирай
15. 737 - Човек, който не обича себе си, не ...
03.11.2008 20:58
Човек, който не обича себе си, не може да обича другите! Аз се опарих с хора, които познавам отскоро, възложих им някакви идеални представи, създадох си някакъв измислен образ, и те, с огромно удоволствие, по най-примитивен начин, го сринаха!
цитирай
16. kcekce - Така си е
03.11.2008 21:03
Ако не се обичаш достатъчно, значи не си направил достатъчно, за да бъдеш този, който искаш. Но да си се обичаш сам и да се обичаш с друг... Разликата е като от чекията до секса:)))

P.S.: Винаги съм мразила някой да си създава идеалистични представи за мен... Това само показва, че човекът насреща не те вижда всъщност...
цитирай
17. placebo - ...
03.11.2008 21:04
Господи, Ксе, колко добре те разбирам.
Не се чувствай принизена от това, считайки факта за възрастта или цвета на косата ми или нещо такова...
Нямам никакви тъпи съвети към теб, просто да знаеш, че те разбирам.
цитирай
18. kcekce - Мерси, човече:)
03.11.2008 21:07
Ако ме разбираш, влизаш в топ 5 на сдух-клуба:) Демек - малко сме, дето сме толкова зле:))) Абе важното е чувство за хумор да има...
цитирай
19. 737 - Разбирам те донякъде, но не съм к...
03.11.2008 21:09
Разбирам те донякъде,но не съм казал да обичаш само себе си, не трябва да пренебрегваш себе си , а и да дадеш най-доброто, и да очакваш нещо подобно! Убедих се, че когато си прекалено коректен, злоупотребяват с теб! В един момент вярваш на създадената от твоя собствен мозък илюзия, че си открил мечтаното същество, което да стане твоя половинка! И то, т.е. тя, в един хубав ден ти забива нож в гърба по най- отвратителния начин! Е, има начин да забравиш, хвърляш се в професията, при приятелите, ако имаш такива, но трябва известно време за да си оближеш раните! Точно в такъв период съм аз в момента!
цитирай
20. kcekce - Като човек от другата страна
03.11.2008 21:17
демек от лигата на женските, сигурно и за мен са говорили така:) Няма "твоя половинка", ако тя не смята, че е "твоя половинка". Каквото и да даваш, това не се купува, нито с коректност, нито с нищо. Пожелавам ти да намериш истинската си половинка:)
цитирай
21. injir - радвам се, че търсите своите пол...
03.11.2008 21:34
радвам се ,че търсите своите половинки.
цитирай
22. анонимен - maktub
03.11.2008 21:44
kalendarnite dnevnici pazqt swstoqniqta ni na xartiq....ili kakwvto i da e nositel ,smelo e da spodeli6 ,da popita6 ,da razkaje6.....tova u xorata e na iz4ezvane...no tezi ,koito vse o6te pritejavat podobna smelost are Blessed with wisdom.....so just GO ON ....BE YOURSELF and I wish you to get whatever you think you need. ...MAKTUB.
цитирай
23. kcekce - Thanks:)
03.11.2008 21:50
От MYSELF:)
цитирай
24. 737 - Малко си агресивно настроена към ...
03.11.2008 22:06
Малко си агресивно настроена към мъжката половинка от човечеството, сякаш!
цитирай
25. kcekce - Не точно:))
03.11.2008 22:12
Просто и на мен са ми казвали неща от сорта, че съм излъгала нечии романтични очаквания, пък изобщо не са ме чували, какво им говоря. Опитвам се да кажа, че е възможно и ти да грешиш, но в никакъв случай не смятам, че задължително да грешиш.

Както и да е, във всички случаи тая връзка явно не си заслужава, така че тегли й една майна и давай смело напред;)
цитирай
26. 737 - Аз това вече го направих, но още си ...
03.11.2008 22:18
Аз това вече го направих, но още си ближа раните, защото все пак имаше някаква чисто човешка привързаност към същество, с което си общувал!? Всеки може да излъже други очаквания, затова акцентирах на това, всеки да обича и да бъде верен на себе си, първо, а това предполага и да бъде поне коректен към партньора си!
цитирай
27. kcekce - Разбира се:)
03.11.2008 22:27
Важното е само представите за "коректно" на двамата във връзката да съвпадат. А най-хубавото, което можеш да дадеш на най-близкия си човек, е силно, самостоятелно и уважаващо себе си същество до него и... свобода:) Понякога другия си предпочита свободата без теб...
цитирай
28. анонимен - Е, да, бе, чудесно ! Давам ти своб...
03.11.2008 22:51
Е, да ,бе ,чудесно ! Давам ти свобода! Чудесно ли ще се чувствам, след като лъжеш партньора си, с нелепци и твърде примитивни неща!? Имай предвид, че не ти си ми била партьор , а доста по-примитивно същество!! Да предпочита без мен, като толкова цени свободата без мен, но поне коректно да финализира отношенията си към мен!
цитирай
29. kcekce - Чакай малко, много се палиш
03.11.2008 23:01
Никого не защитавам, а и нямам никаква представа, как точно сте финализирали отношенията си. Даваш ми някакви откъслечни данни и аз давам откъслечни и също толкова мъгляви отговори. Общи неща.

Всъщност, в тоя постинг не се споменава и дума за отношенията мъж-жена конкретно:) Започвам да се чудя, откъде се взе тоя разговор на взаимно недоразбиране:)
цитирай
30. анонимен - Дадох свобода, и какво получих - ...
04.11.2008 00:10
Дадох свобода, и какво получих - няколко нощи , в които не се прибра, защото била свободна и ходила на рожден ден на своя приятелка!? Но аз пък разбрах от други източници, че се е срещала и е ила цяланощ със свой приятел от София! След още една седмица пак изчезна през нощта - уж, загубила се през нощта и цяла нощ спаля в някакво заведение, но се оказа, че същата нощ е правила актови снимки при известен моден фотограф във София! Айде кажи как да вярвам!
цитирай
31. 737 - Kcekce
04.11.2008 00:17
Някои неща, които уж съм писал като анонимен, са мои
Други неща зная !
цитирай
32. 737 - Лека нощ!
04.11.2008 00:41
Жалко, че точно с теб не се разбираме, защото доста точно твои постинги, са перфектни за мен! Имаш свободата да изразиш себе си?! Много ми харесваш по начина, с когото контактуваш с другите!?Но и аз не бих приел нещо подобно!
цитирай
33. kcekce - Лека да е:)
04.11.2008 02:06
Като говорим за неразбиране - какво точно "подобно" нещо не би приел, че не разбрах?:)
цитирай
34. анонимен - знаех си,
04.11.2008 09:54
че ще изпусна готина дискусиика.
цитирай
35. анонимен - леле, хора!
04.11.2008 10:42
вие нормални ли сте?! търсите чуждите емоции за да може да си излеете на някого, който сам е очевидно пълен до гушата с проблеми, да му се оплаквате коя мацка какво била излъгала. Бе хора, бийте една чекия и марш по леглата! ако не можете да кажете нещо читаво, или поне по темата, или е**ли го, защо изобщо се включвате?! не мога да разбера актовите снимки на невярната нечия жена какво общо имат с това, че на Ксе й е сдух. И най-вече, как това ще й помогне.
цитирай
36. kcekce - Спокич:)
04.11.2008 10:47
Както казах и по-горе в коментите - има нещо градивно в това, да се убедиш в безсмислеността на нещата:) И забавно дори:)
цитирай
37. анонимен - Статията не прочетох,
04.11.2008 23:16
но коментарите много ми харесаха... :-)
цитирай
38. saint1 - Статията е супер
05.11.2008 15:49
Освен, че е невероятно написано, и аз се нареждам за сдух-клуба. Весела вечер от мен.
цитирай
39. viki11 - Ами първо, какъвто си ти, такива са и ...
05.11.2008 19:46
Ами първо, какъвто си ти, такива са и приятелите ти.
Освен това, ти сам си избрала да работиш за приятелите си, а те за теб - не. Това се проверява още вначалото, когато ги избираш. Познавам приятелки, които са много ведри, просто защото само получават, и дават, ако има защо. Такираки. Но знаят и как да настъпят и обидят без никой да ги види. Въобще , плетат си мрежичката. Не чакат на теб. Ако си сглупила, за твоя сметка. А когато ти подават ръка, ти предпочиташ тези тарикати. Кръговрат. После си плащаш за грешката. Със самота. Трябва да прогледнеш за още много неща.
Не е подредено, но пък е напълно ясно. КОй както си го направи. Аз такираките, които разчитат на моята отзивчивост ги отсвирвам постоянно. Вече имам нюх. Какво като са 90%!
цитирай
40. анонимен - Момичета пазете се!
05.11.2008 23:55
Казвам се Марияна и съм от Пазарджик. Живея в София от 2 години. Срещнах случайно turbo4 в flirt4e.com. Там се е представил за 35 годишен. Истината е, че той е на 48 години. Срещнахме се и след като разбра, че говоря италиански и английски, той ми обеща работа в агенцията му за преводи. Аз бях много щастлива и очаквах да уволни жена, която работи за него от 5 години. Разбира се не получих работата и след като започнах да страня от него физически, той започна да ме нарича селска проститутка. Знам, че възмездие няма да получа, но се чувствам длужна да предупредя всички момичета, които биха станали негови жертви. Ако не ми вярвате вижте профила му във flirt4e.com/turbo4
цитирай
41. placebo - ....
06.11.2008 00:04
В блога има най-яките интриги евър!
turbo4 е извратено дърто копеле, което обаче не се срамува от себе си, а чак и пише постинг срещу онази комплексирана кранта, която скоро ще умре - Вики.
Баси якуту.
Сори за спама, почувствах се съпричастна!
цитирай
42. kcekce - Малиии
06.11.2008 01:05
Кви са тия раоти бе:) Дърти копелета, комплексирани кранти... Къде попаднах, Боже!:))
цитирай
43. анонимен - kcekce,
06.11.2008 18:43
Добре дошла!
Надявам се да се забавляваме добре заедно :))))))))
цитирай
44. анонимен - Mitko
18.12.2008 01:37
е, всички сме част от общото, просто не всички виждаме парченцата от пъзела и как хубаво се наместваме в него.. да си сам се свиква, а е трудно да свикнеш после да не искаш да си сам и да не бягаш от моментите , когато .. когато е хубаво и истинско, дори и като знаеш че ще си заминат и свършат.. и други такива , познати думи си писала :), ма всеки си има негов път за откриването на мястото и момента си
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1153320
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662