Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2023 04:00 - ИДИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 5450 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 „Исус му каза: Ако искаш да бъдеш съвършен, иди, продай имота сии дай на сиромасите; и ще имаш съкровище на небесата; и ела и Ме следвай.“ (Матей 19:21)

За прочит: Матей 19:16-30

От дълги години нашата църква е в добри отношения с близкото училище. Хора от църквата се грижат за някои от децата в нужда, като им подсигуряват ученически принадлежности и дрехи. Преди известно време църковните и училищните ръководители решиха църковни членове да могат да посещават децата в училище по време на обедната им почивка, за да ги насърчават. Някои хора от църквата много се зарадваха на тази новина, а други започнаха да задават въпроси: Не е ли достатъчна помощта, която оказваме на училището? Какво ще трябва да правим? И аз като богатия младеж от днешния прочит се питах същото - нали вече изпълняваме необходимото, какво още се очаква?
Често се изкушаваме да си мислим, че вече сме свършили своята част. Обръщаме се към Исус с въпроса: „Какво още не ми достига?“ На мен Той отговори: „Ако искаш да си съвършен, иди, посвети времето си на децата в училището, после ела и Ме следвай.“
Исус продължава да ни призовава а бъдем съвършени - да растем в Неговата милост и в разбирането на Неговите заповеди. На всеки от нас Той казва: „Ако искаш да бъдеш съвършен, иди.“

Молитва: Царю на царете, Който винаги гледаш на нас с любов, предизвикай ни да живеем пълноценно, съобразно Твоето Слово и воля, амин.

Мисъл за деня: В какво приличам на богатия младеж?

Автор: Уолт Гарет (Арканзас)

Да се молим за: УЧЕНИЦИТЕ



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445699
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031